Valborg 2013

Kl 23.11

Valborg idag. En del har grillfest. En del kanske tittar på nån brasa. Andra kanske gör både och.

Nån kanske beställer över 1500 bilder till fotoalbumen…

Äntligen har jag fått iväg en beställning på bilder!!! Känns SÅÅÅÅ BRA!!! Jag har inte beställt på över ett år! Det fattas mängder av bilder i albumen, våren/sommar/höst/vinter 2012, Mannes 6:e födelsedag, Olles första födelsedag, turen till High Chaparrall, sköna sommardagar, renoveringen av övervåningen, jul, vinter, snö, Olles första steg, Mannes första fotbollsturnering…. Ja massor av händelser som fattas! Tog två dagar, i omgångar, att ladda upp alla bilder. Hittade dessutom en kod med 30% rabatt och fri frakt, PERFEKT! Nu blir det en lång väntan innan bilderna kommer i lådan 🙂 Beställde ett par förstoringar och några andra bilder till Bebisböckerna, och så några extra bilder på mig, P, M och vårt hus till Os pärm på dagis 🙂

Jag har jobbat idag, 12-19. På morgonen gick O och jag en promenad direkt när vi lämnat M i skolan, men tusan vad det blåste! Men vi kom runt samhället och hem igen, skönt! Han pekar och piper som en pippi så fort han får syn på nån. Katter och hundar är också väldigt intressanta, för att inte tala om traktorer, lastbilar, bilar och bussar!! Oj oj oj!! Plockade och tvättade en del innan det var dags för dagislämning. Känns konstigt när man hinner med så mycket innan jobb, som om det är två separata dagar, dagen blir så lång på nåt sätt! Effektiv.

Imorgon är vi alla lediga! Det ska tydligen bli kanonväder imorgon, så det hoppas jag verkligen på! Vi ska kanske sätta upp Ms studsmatta. Kanske plocka fram utemöblerna med? Hoppas på sol!!!